Friday 8 February 2013

BILA POLITIK DIDAHULUKAN,AGAMA DIKETEPIKAN...

Hari nie aku nk story sikit pasal minda manusia yg x matang @ bodoh,ada satu keluarga dekat kampung aku buat satu kenduri sempena maulidur rasul,ramai orang kampung yg di jemput hadir termasuk lah seorang YB,nk di jadikan cerita YB nie lambat sikit datang dlm majlis 2,bila je dia sampai majoriti tetamu yg hadir bangun dan keluar dr rumah seblm majlis bermula dan terus blah cam 2 je,yg tinggal hanya beberapa orang je,tuan rumah yg menanggung malu.
Memang penduduk kampung x suka kat YB 2 tp klu bab agama nie x payah lah nk berpolitik,kita semua sama je kat padang masyar nanti...
Aku ada simpan gambar YB 2 tp x perlu lah aku post kat sini,aku bukan nk burukkan sesiapa cuma kadang2 aku sedih dgn sikap manusia yg mendahulukan politik daripada agama...

No comments:

Post a Comment